چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

اجرای چمن مصنوعی با کمترین هزینه

یکی از بهترین دلایلی که افراد چمن مصنوعی را به چمن طبیعی ترجیح می‌دهند این است که با چمن مصنوعی می‌توانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. همینطور چمن مصنوعی به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای نیاز ندارد و در هر آب و هوایی سبز باقی می‌ماند. قیمت چمن مصنوعی با توجه به محصولی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. اگر به دنبال کاهش قیمت چمن مصنوعی هستید می‌توانید از آن‌ها برای بین سنگ‌ها و موزاییک‌های حیاط یا بالکن استفاده کنید.


اجرای چمن مصنوعی بین سنگ یک روش نوآورانه و زیباست که امکان تغییرات چشمگیر در حیاط یا بالکن را با کمترین هزینه برای شما ممکن می‌سازد. برای اجرا می‌توانید بین سنگ‌ها فواصلی با عرض 3 تا 6 سانتی‌متر ایجاد کرده و بعد از بسترسازی مناسب چمن مصنوعی را در این فواصل نصب کنید. دقت کنید که عمق مناسب برای نصب چمن مصنوعی بین شیار بهتر است 1 سانتی‌متر باشد زیرا عمق کمتر به لایه زیرین چمن آسیب می‌رساند و عمق بیشتر سبب فرورفتن چمن در شیار می‌شود. بعد از برش دادن چمن مصنوعی در اندازه‌های مناسب، در آخرین مرحله این برش‌ها با چسب مخصوص درون شیارها چسبانده می‌شوند. این چسب‌ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و از چمن در برابر گرما و سرما محافظت می‌کنند.

 

پروژه شخصی-مدل رویال 35

جهت مشاهده عکس های بیشتر از مدل بین سنگ اینجا را کلیک نمایید


هزینه نصب چمن مصنوعی برحسب اجرا متفاوت است. به‌طور مثال اگر اجرای چمن مصنوعی برای یک محوطه یک متری به‌طور میانگین 10 هزار تومان تمام شود برای سطوح شیب‌دار و زاویه‌دار و یا اجرای آن بین سنگ‌ها که به ظریف‌کاری بیشتری نیاز دارد ممکن است متری 25 هزار تومان تمام ‌شود. این تفاوت قیمت‌ها به دلیل میزان ظریف‌کاری و نوع چسب استفاده‌ شده هنگام نصب است. اما نکته خیلی مهم‌تر در استفاده از چمن مصنوعی این است که چمن مصنوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود زیرا طول عمر مفید آن به‌طور متوسط 5 تا 7 سال است.


درمجموع با توجه به تفاوت قیمت چمن مصنوعی در بازار اگر استفاده از آن برایتان مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود به شما پیشنهاد می‌کنیم از ترکیب چمن مصنوعی و سنگ‌کاری برای زیبایی منزلتان بهره ببرید. در این صورت برای حیاط سازی محوطه‌ای به‌اندازه 100 مترمربع با ترکیب سنگ و چمن فقط فضایی حدود 20 مترمربع برای چمن باقی می‌ماند که می‌توانید آن را به‌طور متوسط با هزینه‌ای حدوداً 2 تا 3 میلیون تومان سبز کنید که ماندگاری بالایی داشته و می‌تواند 5 تا 7 سال بدون مشکل باقی بماند.

جهت استعلام قیمت چمن مصنوعی می‌توانید با کارشناسان ما در مانا چمن در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد