چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

نکاتی برای نگهداری چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی در طولانی مدت به شما کمک می‌کند در هزینه‌های آبیاری، چمن زنی و نگهداری صرفه‌جویی کنید. با اینکه هزینه‌های نگهداری چمن مصنوعی به مراتب پایین‌تر از هزینه‌های نگهداری چمن طبیعی است، برای حفظ و افزایش طول عمر چمن مصنوعی باید به درستی از آن مراقبت کرد. در ادامه به نکاتی درباره حفظ و نگهداری چمن مصنوعی می‌پردازیم.

استفاده از تجهیزات لازم

پس از نصب چمن مصنوعی برای زیبا و سر سبز نگه داشتن آن نیاز به وسایل و تجهیزات داریم. در اینجا بر خلاف چمن طبیعی، نیازی به ماشین چمن‌زنی نداریم. فرچه و جارو دستی و جارو برقی وسایلی هستند که برای تمیز کردن چمن مصنوعی به آنها نیاز داریم. خوشبختانه هزینه وسایلی مانند فرچه زیاد نیست و اگر شما این وسایل را ندارید، بدون صرف هزینه زیاد می‌توانید آنرا خریداری کنید و در راستای حفظ و نگهداری چمن مصنوعی خود از آنها استفاده کنید

مراقبت پس از نصب

پس از نصب چمن مصنوعی به‌طور طبیعی بعد از مدتی خاک بر روی آن می‌نشیند که می‌توان با جارو زدن به‌صورت ملایم آنرا برطرف کرد.. فقط باید پس از گذشت مدتی این کار را تکرار کرد تا چمن کیفیت و زیبایی خود را حفظ کند.

همیشه چمن مصنوعی خود را تمیز نگه دارید

جمع شدن زباله، خاک و گرد و غبار علاوه بر اینکه ظاهری ناخوشایند به چمن ما می‌دهد، باعث آسیب‌دیدگی الیاف در بلند مدت نیز می‌شود. به همین دلیل همیشه باید چمن مصنوعی را پاکیزه نگه داشت. برای جمع‌آوری زباله‌ها و الیاف پوسیده یا کنده شده بدلیل پاخوری زیاد نیز می‌توان از جارو برقی استفاده کرد.

نیاز به داشتن یک بازه زمانی منظم برای تمیز کردن چمن مصنوعی

برای چمن های مصنوعی که رفت و آمد بر روی آن به ندرت اتفاق می‌افتد، توصیه می‌شود حداقل هر سه ماه یک بار نظافت بر روی آن انجام شود. چمن‌هایی که کودکان یا حیوانات خانگی بر روی آن رفت و آمد زیادی دارند یا بر روی آن بازی می‌کنند، نیاز به نظافت در دوره‌های بیشتر در یک بازه زمانی را دارند. باید به این نکته توجه داشت که اگر نوشیدنی یا غذایی بر روی چمن مصنوعی بریزد، بلافاصله باید آنرا تمیز کرد

شما با رعایت نکاتی که در بالا ذکر شد، می‌توانید هزینه‌های ترمیم چمن مصنوعی خود را کاهش داده و طول عمر آنرا نیز افزایش دهید.

مانا چمن، تولید و فروش انواع چمن مصنوعی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد