چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی

یک روش عالی برای داشتن نشاط و سرسبزی در محیط کار خود، حتی اگر فضای کافی ندارید ، استفاده از دیوار سبز مصنوعی است که می تواند به هر دیواری متصل شود و جلوه ای زیبا و کاملا جدید به شما بدهد. منظره ای منحصر به فرد که ظاهری مدرن و شکیل به شما می دهد، این دیوارهای سبز مصنوعی کاملاً کلاسیک هستند و محیطی زیبا را ایجاد می کنند. یک راه عالی برای ایجاد یک چشم انداز تجاری آرام، تزئین دیوار سبز است. ما همه افراد محله را راضی خواهیم کرد.

دیوار سبز مصنوعی به صورت سفارشی با استفاده از ترکیبی از شاخه های گیاهان سبز و چمن مصنوعی ساخته می شوند. پانل های دیواری عمودی گیاهان در سراسر جهان بسیار محبوب هستند و این ایده نیز بسیار محبوب است، همانطور که در اینجا باغ عمودی در برج مربع وجود دارد.

در حقیقت ، دیوارهای سبز ساخته شده از گیاهان مصنوعی نه تنها تزئینی هستند، بلکه کاربردی نیز هستند. کاشی های ورق ابریشم در هر اندازه ساخته می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. تخته های گیاه ابریشم در محیط داخلی یا خارجی، بدون تعمیر و نگهداری. بعلاوه، دیوارهای سبز مصنوعی سبز ما با شاخه های ابریشم و شاخه های مقاوم در برابر شعله می توانند برای استفاده در محیط داخلی تولید شوند و یا در معرض اشعه ماورا بنفش برای استفاده در فضای باز قرار بگیرند - زیبا و سالم برای اقامت کردن در سالهای آینده هستند!

ایده آل برای نمایش در انواع فضاهای تجاری، از جمله پارک های موضوعی، گالری های عجیب و غریب، نمایشگاه ها، ساختمان های اداری یا شرکتی، ساختمان های دولتی، خرده فروشی ها، محل گذراندن اوقات فراغت، امکانات بهداشتی و پذیرایی، امکانات مسکونی سالمندان، دانشکده ها و سایر فضاهای تجاری و... جاذبه ای به صورت دیواری و ایستاده به وجود می آورند. این پانل های دیواری سبز ساخته شده از مواد با کیفیت عالی، بسیار واقع گرایانه هستند و به نگهداری مداوم نیاز ندارند. آنها کاملاً محکم و بادوام هستند و فضا را برای فرزندان شما، بسیار با طراوت و فراموش نشدنی می کنند. دیوار سبز مصنوعی ما یکی از ساده ترین و بهترین فضاها برای معرفی گیاهان و گل ها در محوطه سازی تجاری شماست و پانل های سبز می توانند هرگونه محیط خسته کننده و مرده ای را تشویق کنند.

وقتی از دیوار سبز مصنوعی مانا چمن برای استتار، زیبا سازی یا دکوراسیون استفاده می شود، عملاً هیچ تعمیر یا نگهداری نیاز ندارد. شاخ و برگ واقعی مصنوعی در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت شده و کاملاً قابل بازیافت است. استفاده از آنها در داخل و خارج آسان است و بندرت نیاز به تغییرات ساختاری در ساختمان دارند. آنها را به اندازه برش دهید و از قلاب یا برچسب برای محکم کردن آنها استفاده کنید.

برای خرید چمن مصنوعی، خرید دیوار سبز مصنوعی و اطلاع از قیمت چمن مصنوعی به سایت ماناچمن مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد