چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی

اگر چرخی در اینترنت بزنید متوجه تفاوت قیمت چمن مصنوعی خواهید شد زیرا عوامل زیادی در این مقوله دخیل هستند مواد اولیه، پارامترها و کیفیت چمن مصنوعی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت چمن مصنوعی هستند. بنابراین اگر به دنبال چمن مصنوعی با قیمت و کیفیت مناسب هستید بهتر است با کارشناسان این زمینه مشورت کنید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت چمن مصنوعی

 
بی‌شک اولین سؤالی که در مورد چمن مصنوعی به ذهن می‌رسد این است که هزینه آن چقدر است؟ باید بگوییم که پاسخ قطعی به این سؤال دشوار است زیرا عوامل زیادی بر قیمت چمن مصنوعی مؤثر خواهند بود. به این دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید چمن مصنوعی با یک پیمانکار یا نصاب چمن مصنوعی برای اندازه‌گیری و ارزیابی محیط موردنظر خود صحبت کنید. چند عامل مؤثر بر قیمت چمن مصنوعی در زیر لیست شده است:


1. مواد اولیه مصنوعی

 چمن مصنوعی از سه بخش الیاف، بکینگ(Backing یا پشت چمن مصنوعی) و پارچه پایه(لایه ی اولیه و ثانویه تشکیل دهنده Backing) تشکیل‌شده است.کیفیت مواد اولیه استفاده‌ شده در چمن مصنوعی می‌تواند بهترین عامل منعکس‌کننده قیمت آن باشد.

2. پارامترهای چمن مصنوعی

سه پارامتر تراکم، ارتفاع و تعداد گره به‌طور مستقیم در تعیین قیمت چمن مصنوعی تأثیرگذارند. هرچه تراکم چمن بیشتر، ارتفاع آن بالاتر و تعداد گره در آن بیشتر است در این صورت قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

3. شکل چمن مصنوعی

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت چمن مصنوعی شکل آن است که عموماً C، U و یا V شکل هستند. بالاترین میزان نفوذپذیری پایین‌ترین قیمت را برای چمن مصنوعی به همراه خواهد داشت.

4. اندازه محوطه موردنظر

مقدار چمنی که برای محوطه موردنظر خود نیاز دارید قیمت هر مترمربع از چمن مصنوعی را تعیین می‌کند.

5. تپه‌ها و یا سطوح شیب‌دار

پیاده‌سازی چمن مصنوعی برای زمین‌های شیب‌دار دشوار است و کار اضافی به همراه دارد لذا این موضوع نیز می‌تواند بر هزینه پیاده‌سازی چمن مصنوعی تأثیر بگذارد.


جهت استعلام قیمت چمن مصنوعی می‌توانید با کارشناسان ما در مانا چمن در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد